فهرست

پنجمین مدرسه تابستانی بین‌المللی سلامت عمومی ایران IPHS2017 توسط معاونت امور بین‌الملل دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، در تاریخ ۲۷-۲۰ مرداد امسال در تهران، برگزار می‌شود .

پنجمین مدرسه تابستانی بین‌المللی سلامت عمومی ایران IPHS2017 توسط معاونت امور بین‌الملل دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، در تاریخ ۲۷-۲۰ مرداد امسال در تهران، برگزار می‌شود .

این مدرسه تابستانی دوره آموزشی ۷روزه‌ای است که فعالیت‌های یک متخصص سلامت عمومی را در قالب یک داستان علمی تخیلی مربوط به سال ۲۲۰۰میلادی پس از نابودی زمین روایت می‌کند.هدف اصلی این دوره آموزشی آشناسازی، علاقمند نمودن و توانمند نمودن دانشجویان در حوزه سلامت عمومی (Public Health)می‌باشد.

برنامه‌ی آموزشی این مدرسه تابستانی شامل دوره آموزشی از راه دور به مدت ۴۰ساعت آموزشی و دوره آموزش حضوری به مدت یک هفته می‌باشد. در طول دوره آموزشی از راه دور، شرکت‌کنندگان اطلاعات و دانش‌پایه سلامت عمومی را با استفاده از روش‌های تعاملی فرامی‌گیرند و پس‌ازآن در دوره آموزش حضوری، با استفاده از روش‌هایی همچون فعالیت گروهی، بازی‌سازی، یادگیری بر مبنای حل مسئله و یادگیری فعالانه، آموخته‌های شرکت‌کنندگان در دوره آموزش از راه دور، تثبیت و با مفاهیم کاربردی سلامت عمومی آشنا می‌شوند. تمامی آموزه‌های پنجمین مدرسه تابستانی بین‌‌المللی سلامت عمومی ایران به زبان انگلیسی می‌باشد.

دوره آموزش حضوری پنجمین مدرسه تابستانی در تاریخ ۲۷-۲۰ مردادماه، در موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران برگزار میشود. در طول ۷روز دوره آموزش حضوری، خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، میزبان شرکت‌کنندگانی که مایل به اقامت در خوابگاه هستند، می‌باشد.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندانی که مایل به ثبت‌نام از طریق دفاتر استعداد درخشان دانشگاه‌های خود و یا ثبت‌نام  به صورت گروهی هستند، مشمول تخفیف در هزینه ثبت‌نام میشوند. مهلت نام‌نویسی برای پنجمین مدرسه تابستانی بین‌المللی سلامت عمومی ایران تا ۱۲خرداد ماه میباشد. تمامی علاقه‌مندان به حوزه سلامت عمومی میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی به سایت www.iphs.irمراجعه نمایند.