فهرست

معرفي و تقدير از صاحبان فرايندهاي برتر آموزشي دانشگاه

در اين جشنواره 10 فرآيند برتر دانشگاه در حيطه‌هاي پنج گانه هم بصورت سخنراني و هم بصورت پوستر ارائه شدند و از صاحبان اين فرايندهاتقدير بعمل آمد که به شرح ذيل مي‌باشد: الف- حيطه تدوين برنامه آموزشي: 1) عنوان فرآيند: بررسي ديدگاه اساتيد علوم پايه در مورد طرح ادغام دروس علوم پايه پزشکي صاحبان فرآيند: دکتر شيما سام و همكاران 2) عنوان فرآيند: بازنگري طرح دوره (Course plan) دانشجويان کارآموز دربخش زنان دانشگاه علوم پزشکي بابل صاحبان فرآيند: دکتر زهرابصيرت و همكاران ب – حيطه روشهاي آموزشي : 1) عنوان فرآيند: طراحي و ارزيابي نخستين نرم افزار آموزشي بيوشيمي آنزيم براي دانشجويان پزشکي صاحبان فرآيند: دکتر سليمان محجوب و همكاران 2) عنوان فرآيند: اجراي کارگاهي طرحي جامع درآموزش فرآيندپرستاري صاحبان فرآيند:هنگامه کريمي ج – حيطه ارزشيابي : 1) عنوان فرآيند: تاثير آموزش تلفيقي دوره كارآموزي بهداشت بر ميزان آگاهي و مهارت دانشجويان پزشكي در زمينه مراقبتهاي بهداشتي اوليه به روش' OSCE' صاحبان فرآيند: دکتر عبدالايمان عموئي و همكاران 2) عنوان فرآيند: افزايش مهارتهاي عملي دانشجويان پرستاري در بخش مراقبتهاي ويژه با اجراي ارزشيابي تکويني به روش' مشاهده مستقيم مهارتهاي عملي (DOPS) همراه با log book صاحبان فرآيند : رقيه نظري د- حيطه مديريت و رهبري آموزشي: 1) عنوان فرآيند: شاخص هاي استاد توانمند از ديدگاه دانشجويان پرستاري دانشگاه علو م پزشکي بابل صاحبان فرآيند: نسرين نوابي و همكاران 2) عنوان فرآيند: نظرسنجي از اعضاي هيات علمي دانشکده پزشکي دانشگاه علوم پزشکي بابل در مورد يادگيري الکترونيکي(E Learning) صاحبان فرآيند: دکتر مصطفي جوانيان و همكاران ه - حيطه مشاوره و راهنمايي : 1) عنوان فرآيند: بررسي مقايسه اي ديدگاه بيماران و اعضاي هيأت علمي باليني دانشکده پزشکي دانشگاه علوم پزشکي بابل در خصوص بيمارمحوري در ارتباط پزشک و بيمار با استفاده از پرسشنامه PPOS صاحبان فرآيند: دکتر ايمان جهانيان و همكاران 2) عنوان فرآيند: بررسي ديدگاه دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي بابل پيرامون عملکرد اساتيد راهنما صاحبان فرآيند: مريم طيبي و همكاران.